Ogłoszenie 
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi serwisami Klany, Randka oraz Wspólna podróż

Poprzedni temat «» Następny temat
szkola dla dziecka
Autor Wiadomość
kitek75-75 
Niemowa
aneta



Wiek: 38
Dołączyła: 09 Maj 2007
Posty: 2
Skąd: newport
Wysłany: Czw Maj 10, 2007 11:37 am   szkola dla dziecka

:?: Mam pytanko...czy mozecie opowiedziec o poczatkach edukacji waszych starszych pociech w szkolach???Jak daja sobie rade i czy nie sa dyskryminowane przez inne dzieci.Ja mam problem bo w tej kwesti jestem zielona,a od przyszlego roku szkolnego moj 12letni syn bedzie uczeszczal do jakiejs angielskiej szkoly.Nie zna angielskiego i bardzo sie martwie czy sobie poradzi.Nie wiem tez jaka szkole wybrac(mieszkam w Newport).
Pozdrawiam goraco :lolek2:
 
 
 
Sylwia 
Niemowa


Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 9
Skąd: Rybnik
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 8:37 pm   

myślę , że wkrótce będę miała ten sam problem, tyle, że moje pociechy są w wieku 3 i 6 lat. syszałam , że jest dużo szkół katolickich, gdzie uczęszczają głównie polskie dzieci, no i oczywiście z innych katolickich krajów. dostałam namiary na podstawówkę St Mary's w Cardiff, ale nie wiem czy twój synek nie jest już za duży. mam nadzieję, że odezwie się do ciebie ktoś kto ma starsze dzieci ode mnie i jest bardziej w temacie. powodzenia
 
 
 
weronika125
Niemowa


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 2
Wysłany: Sro Cze 13, 2007 8:23 pm   

Ja mam 12 lat i chodze do szly angielskiej od poczatku roku jest bardzo fajna i sa bardzo mili nauczyciele!!!Jak co to moja szkola to fitzalan high school


pozdrowionka dla syna i powodzenia
 
 
weronika125
Niemowa


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 2
Wysłany: Sro Cze 13, 2007 8:25 pm   

Ja mam 12 lat i chodze do szly angielskiej od poczatku roku jest bardzo fajna i sa bardzo mili nauczyciele!!!Jak co to moja szkola to fitzalan high school


pozdrowionka dla syna i powodzenia
 
 
agata_1a
Niemowa


Wiek: 23
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 1
  Wysłany: Sro Sie 08, 2007 8:58 pm