Ogłoszenie 
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi serwisami Klany, Randka oraz Wspólna podróż

Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam pracy w Cardiff
Autor Wiadomość
xblock 
Rozkręca się



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Krak?w/Cardigan
Wysłany: Pią Cze 22, 2007 5:24 pm   Szukam pracy w Cardiff

Pracuje juz od kilku miesiecy w UK ale na totalnym odludziu i mimo ze tereny sa przepiekne (zachodnie wybrzeze - Walia) to juz mi sie to znudzilo. Chcialbym troche cywilizacji zobaczyc.
O mojej pracy: jestem informatykiem w firmie majacej 40 sklepow odziezowych. Zajmuje sie tu wszystkim co zwiazane z IT: poczawszy od serwera poprzez siec, drukarki, software a na sprzecie OPOS na sklepach skonczywszy. Jak ktos ma jakies namiary to bardzo prosze o kontakt. Na gg jestem w godz. 9 -17!
Z checia bym popatrzyl w cardifowskie gazety ale niestety tu ich nie ma i jestem skazany na laske agencji ale z tym idzie ciezko.
Bede wdzieczny za kazda pomoc.

CZekam na info:)
 
 
 
Bartek 
Gaduła



Wiek: 31
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 52
Skąd: Cardiff / Poznan
Wysłany: Nie Cze 24, 2007 7:06 pm   

Wszystko zalezy od twojego wyksztalcenia a takze od certyfikatow ( bryty maja do nich slabosc ) no i oczywiscie doswiadczenia.

Proponuje skontaktowac sie z Ben'em Towson'em z REED Employment z Bristolu,
facet specializuje sie w IT jobs w Bristolu i okolicach ( Cardiff takze ).
ben.townson(malpa)reed.co.uk
tel 01179 147340
Jesli znasz sie na SAPie moge polecic ci kogos z Cardiff,wydaje mi sie ze mam jgdzies ten numer...
Poza tym polecam szukanie roboty na wlasna reke ,chocby przez JobCenter i inne Monstery.
Powodzenia.
 
 
 
xblock 
Rozkręca się



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Krak?w/Cardigan
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 8:47 am