Ogłoszenie 
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi serwisami Klany, Randka oraz Wspólna podróż

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o utrzymanie sie i prace w Gloucester
Autor Wiadomość
Gość

  Wysłany: Sob Sty 01, 2011 11:35 am   Pytanie o utrzymanie sie i prace w Gloucester

Jestem programista i od lutego zaczynam prace na kontrakcie w Painswick koło Gloucester, na okres próbny dostałem 30000 funtów brutto, moja żona z synkiem zostają do czerwca tutaj i mam zamiar przysyłać im pieniążki. Do tego firma, dla której zaczynam prace wynajmuje mi apartament odliczajac mi od pensji 10 funtów za dzien (czy to nie jest za duzo ?), co o tym mysliscie ? Dodatkowo placa za moja relokacje i po miesiacu pierwszym mam czas 2 tygodnie na powrot i zastanowienie czy mi sie podoba. Czy damy rade sie utrzymac za moja pensje w Anglii ? Powiedzmy ze po okresie probnym dostane 36000 brutto ? Z tego co czytalem na roznych forach bede mogl spokojnie zonie przeslac 1000 funtow miesiecznie do Polski gdy ona tutaj bedzie sama z synem do czerwca (dodatkowo ona pracuje tutaj ale to malo wazne). Nasz syn ma 2,5 roku bedzie mial 3 gdy beda do mnie dolaczac w czerwcu, co zrobic by dostac jakies dodatki na dziecko i jak zrobic by zaaklimatyzowac tam rodzinke ? Dziekuje z gory za rady !!!! Pozdro!!!
 
 
bryndus
Gość
Wysłany: Nie Sty 02, 2011 12:24 am   

Za ta pensje rocznie utrzymasz siebie i rodzine bez problemu rozsadnie dysponujac wydatkami. Za apartament placisz 70f tygodniowo, to nie jest za duzo, cena jest ok, zalezy tez jaka dzielnica i ile sypialni, bo w lepszych dzielnicach moze byc drozej, chyba, ze firma sponsoruje Ci czesc rentu (wynajmu). Dodatkowo prawdopodobnie bedziesz musial oplacac rachunki, council tax, woda, gaz, prad, tv licence, telefon, internet. Jesli chodzi o dodatki na dziecko to jest kilka opcji, mozna np poprosic o spotkanie w job centre i zapytac co sie w twojej sytuacji nalezy. Powodzenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu