Wysłany: Czw Paź 29, 2009 1:45 am Prawa konsumenta
Jak wyegzekwowac zamowienie zlozone przez internet i potwierdzone mailowo przez sklep,ktore nie zostalo zrealizowane i sklep nie chce go zrealizowac,bo nie istnieje w bazie danych sklepu?
A zapłaciłeś za zamówienie, nie było problemów z połączeniem internetowym w trakcie dokonywania transakcji?
Możesz poinformować sklep, że zamówienie zostało złożone i opłacone na dowód czego możesz do maila załączyć otrzymane potwierdzenie płatności z numerem zamówienia. Jesli sklep bedzie sie dalej uchylał od dostarczenia zakupionego towaru lub zwrotu pieniędzy możesz sprawę skierować do CAB oni już wszystko załatwią za ciebie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum