Ogłoszenie 
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi serwisami Klany, Randka oraz Wspólna podróż

Poprzedni temat «» Następny temat
kłopot z ubezpieczalnią
Autor Wiadomość
werrcia85 
Niemowa


Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 3
Skąd: Londyn (Anglia)
Wysłany: Pon Lip 21, 2008 9:11 am   kłopot z ubezpieczalnią

Mam problem z firmą ubezpieczeniową, otóż 4 miesiące temu miałem
wypadek samochodowy, wina była po mojej stronie.Ubezpieczalnia uznała, że moje
auto nie nadaje sie do naprawy, i na tym sprawa stanęła.Dzwoniąc do nich i
pytając o wyjaśnienia mojej sprawy, co dalej, kiedy odzyskam pieniądze,
to w odpowiedzi ciągle słyszę, że w danej chwili nie mogą wejść w
system i że oddzwonią, ale na tym sie kończy, nigdy nie oddzwonili!!Naprawdę
nie wiem co robić, auta nie mam, pieniądze za ubezpieczenie nadal
pobierają, dodam jeszcze, że auto miało pełne ubezpieczenie!!! Słyszałem, ze
dobrym sposobem na uzyskanie jakichkolwiek wiadomości na temat mojej sprawy,
jest napisanie do nich listu z konkretnymi detalami, prośbą o
wyjaśnienie!!!tylko problemem tkwi w tym,że ja w ogóle nie wiem jak taki list napisać, co
tam ująć, jak powinien wyglądać???Bardzo proszę, abyście przesłali mi
wzór takiego listu jak powinien wyglądać, lub podpowiedzcie co mam daLEJ ROBIC
 
 
 
Irwin Mitchell
Ekspert w Infolinia.org


Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 7
Skąd: Newcastle upon Tyne (Anglia)
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 1:16 pm   

Witam serdecznie,

Pierwsza rzeczą, którą powinien Pan zrobić, to potwierdzić warunki na jakich oparte jest ubezpieczenie samochodu. Jest bardzo malo prawdopodobne, że bedzię Pan musial placić dodatkowo za policy excess (detale znajdzie Pan w samej polisie ubezpieczeniowej), w zwiazku z naprawą Pana samochodu. Jeżeli jednak, firma ubezpieczeniowa stwierdzi, że wartość samochodu jest mniejsza niż koszt samej naprawy, mogą zaplacić odszkodowanie tylko w wysokości wartości samochodu.

Wartość samochodu, może być przedmiotem negocjacji z firmą ubezpieczeniową, w związku z tym proszę nie zapominać o generalnej zasadzie, że może warto nie akceptować pierwszej zlożonej propozycji.

Wskazanym jest, aby sprawdzić szacunkową wartość samochodu na jakiejś stronie internetowej, np. Whatcar, aby mieć pewność, że oszacowanie dokonane jest zgodnie z modelem, rocznikiem zaangażowanego samochodu.

Jeżeli firma ubezpieczeniowa nie odpowiada na wykonywane przez pana telefony, należy wtedy zastosować complaints procedure (tl. procedura skladania skarg).
Jeżeli po przeprowadzeniu complaints procedure, w dalszym ciągu nie uzyska Pan rozwiązania, które wydaje się być dla Pana satysfakcjonujące, może skontaktować się Pan z financial ombudsman (tl. Biuro rzecznika praw obywatelskich ds. finansowych), który zajmie się za darmo mediacją dotyczącą Pańskiego roszczenia z firmą ubezpieczeniową. Detale, które znajdzie Pan na stronie internetowej (financial-ombudsman. org. uk), podpowiedzą Panu w jaki sposob i w jakiej formie należy skierować tego rodzaju list do firmy ubezpieczeniowej, rozpoczynając tym samym complaints procedure. Część tych informacji przetlumaczona zostala na język polski i znajdzie je Pan na stronie (financial-ombudsman. org. uk/accessibility/polish/Twoje_zazalenie_a_rzecznik_praw_obywatelskich). W przypadku jakichkolwiek problemów językowych możliwe jest poproszenie o tlumacza, który telefonicznie będzie asystowal w prowadzeniu rozmowy. Biuro rzecznika posiada również darmową informację konsumencką pod numerem 0845 080 1800.

Mam nadzieję, że przedstawione informacje są w jakiś sposób pomocne w Pana sytuacji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
0

Maximus-O�wietlenie | - mangi
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Reklama