Ogłoszenie 
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi serwisami Klany, Randka oraz Wspólna podróż

Poprzedni temat «» Następny temat
czy nalezy mi sie jakis zasilek?
Autor Wiadomość
kaczorek24 
Niemowa
kaczucha24


Wiek: 30
Dołączyła: 17 Kwi 2008
Posty: 3
Skąd: Newport (Walia)
  Wysłany: Wto Maj 19, 2009 1:12 pm   czy nalezy mi sie jakis zasilek?

witam, mieszkam w Walii prawie 2 lata, nie pracowalam jeszcze nigdzie poniewaz nie bylo takiej potrzeby. obecnie szukam pracy i chcialam sie dowiedzic czy nalezy mi sie jakikolwiek zasilek. mam NIN i jestem zarejestrowana u lekarza, nic pozatym. pracuje 2 godziny w tyg ale nie mam umowy. tylko sprzatam u starszej pani. chcialabym sie dowiedziec jakie dokumenty sa mi potrzebne i gdzie jeszcze moge sie zarejestrowac np home office jak zaczne prace z tego co wiem. dziekuje z gory i milego dnia zycze.pozdrawiam
 
 
 
polpen 
Ekspert w Infolinia.org


Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 77
Skąd: Middlesbrough (Anglia)
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 3:58 pm   Re: czy nalezy mi sie jakis zasilek?

kaczorek24 napisał/a:
witam, mieszkam w Walii prawie 2 lata, nie pracowalam jeszcze nigdzie poniewaz nie bylo takiej potrzeby. obecnie szukam pracy i chcialam sie dowiedzic czy nalezy mi sie jakikolwiek zasilek. mam NIN i jestem zarejestrowana u lekarza, nic pozatym. pracuje 2 godziny w tyg ale nie mam umowy. tylko sprzatam u starszej pani. chcialabym sie dowiedziec jakie dokumenty sa mi potrzebne i gdzie jeszcze moge sie zarejestrowac np home office jak zaczne prace z tego co wiem. dziekuje z gory i milego dnia zycze.pozdrawiam


Witam,

Jezeli pracowalaby Pani pow. 16h tyg. to moglaby sie Pani starac o working tax credit.
W innym wypadku o jakiekolwiek zasilki bedzie sie Pani mogla starac po roku pracy od zarejestrowania w Home Office

Pozdrawiam

Pawel
Polpen
 
 
soleil
Gość
Wysłany: Sro Paź 28, 2009 5:46 pm   

polpen,