czy nalezy mi sie jakis zasilek? |
Autor |
Wiadomość |
kaczorek24  Niemowa
kaczucha24

|
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 1:12 pm czy nalezy mi sie jakis zasilek? |
|
|
witam, mieszkam w Walii prawie 2 lata, nie pracowalam jeszcze nigdzie poniewaz nie bylo takiej potrzeby. obecnie szukam pracy i chcialam sie dowiedzic czy nalezy mi sie jakikolwiek zasilek. mam NIN i jestem zarejestrowana u lekarza, nic pozatym. pracuje 2 godziny w tyg ale nie mam umowy. tylko sprzatam u starszej pani. chcialabym sie dowiedziec jakie dokumenty sa mi potrzebne i gdzie jeszcze moge sie zarejestrowac np home office jak zaczne prace z tego co wiem. dziekuje z gory i milego dnia zycze.pozdrawiam |
|
 |
|
 |
polpen  Ekspert w Infolinia.org

|
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 3:58 pm Re: czy nalezy mi sie jakis zasilek? |
|
|
kaczorek24 napisał/a: |
witam, mieszkam w Walii prawie 2 lata, nie pracowalam jeszcze nigdzie poniewaz nie bylo takiej potrzeby. obecnie szukam pracy i chcialam sie dowiedzic czy nalezy mi sie jakikolwiek zasilek. mam NIN i jestem zarejestrowana u lekarza, nic pozatym. pracuje 2 godziny w tyg ale nie mam umowy. tylko sprzatam u starszej pani. chcialabym sie dowiedziec jakie dokumenty sa mi potrzebne i gdzie jeszcze moge sie zarejestrowac np home office jak zaczne prace z tego co wiem. dziekuje z gory i milego dnia zycze.pozdrawiam |
Witam,
Jezeli pracowalaby Pani pow. 16h tyg. to moglaby sie Pani starac o working tax credit.
W innym wypadku o jakiekolwiek zasilki bedzie sie Pani mogla starac po roku pracy od zarejestrowania w Home Office
Pozdrawiam
Pawel
Polpen
|
|
 |
|
 |
soleil Gość
|
Wysłany: Sro Paź 28, 2009 5:46 pm |
|
|
polpen,