|
Mlody Polacy w Cardiff, jesteszcze tam? |
| Autor |
Wiadomość |
polak
Niemowa

|
Wysłany: Czw Cze 14, 2007 9:46 am Mlody Polacy w Cardiff, jesteszcze tam?
|
|
|
Hey,
Mam na imie Jonathan, i jestem w CArdiff na tydzien i szukam polakow do rozmowy, itd. Jestem studentem, z stanow, mam 22 lata, mieszkalem w polsce 11 lat, i robie amkieta opinii publicznym na temat polakow ktorzy przyjechali tu do UK/Irlandia by pracowacz. To jest dla szkoly i wlasny "interest" (czekawoszci? zapomnialem slowo). Jest szybki i latwy, okolo 25 pytan, zajmie mosze 10 minut. Nie chce nikogo straszycz, ale naprawde szukam ludzi chetni. Jestem w cardiff, i moge spotkacz, albo nawet przyjechacz do was, jezeli powiesz mi kiedy i gdzie, mozemy na kawe albo herbaty, moge stawicz.
I tez chetnie bym czwiczil moj jezyk polski tez!
Jezeli jestesz interesowany, chetni mi pomoc, to daj mi znacz, tu albo przez e-mail: polishresearch@googlemail.com
Dzienkuje serdecznie za pomoc!
Pozdrawiam,
Jonathan
P.S.
I przypatkiem bedzieczie na ten impreze w niedzieli? Chcialbym pojszcz, ale chyba nie sam... |
|
|
|
 |
lukas
Uzależniony

Wiek: 29 Dołączył: 12 Sty 2007 Posty: 413 Skąd: Cardiff/Pozna?
|
Wysłany: Czw Cze 14, 2007 10:28 am
|
|
|
Cześć Jonathan!
Możesz spróbować zrobić swoje ankiety w niedzielę na Polskiej Imprezie. Na ostatnich trzech imprezach klub był niemalże pełny, więc na pewno spotkasz tam mnóstwo Polaków. Zabawa zaczyna się o 21:00 i to jest prawdopodobnie najlepsza godzina na porozmawianie z młodą Polonią. Serdecznie Cię zapraszamy i nie zapomnij ze sobą Mr. Bota...
Niedziela 17 czerwca 2007
Clwb Ifor Bach
11 Womanby Street
Cardiff
CF10 1BR
(bardzo blisko Cardiff Castle)
http://clwb.net/single.cfm?category_id=9
Hi Jonathan!